Veelgestelde vragen

PastaFico foodtruck

FAQ


Wat als niet iedereen een pastabox heeft kunnen bemachtigen tijdens de "ready to serve" tijdspanne ?

  • Zolang er mensen staan aan te schuiven tot het consumeren van een pastabox sluiten wij uiteraard niet, hier worden geen extra kosten voor in rekening gebracht. Wel moedigen wij de gastheer aan om zijn gasten onze tijdsduur van serveren vooraf bekend te maken, eventueel 15-20 minuten voor sluit ook nog even mee te delen als "last call".

Hoelang duurt het om een pastabox te serveren?

  • Wij streven naar een optimale kwaliteitsvolle snelle service, eenmaal besteld neemt dit hooguit 1 tot 2 min. in beslag om te verwerken. (sauzen continu voorverwarmd, pasta alreeds voorgekookt)

    Met zelfs 4 tot 6 verschillende bestellingen op hetzelfde moment, dit naargelang de grootte van het event.

Wordt er gewerkt met een all-in formule?

  • Daar kunt U volledig zelf in beslissen, indien de all-in formule gehanteerd wordt kunnen Uw gasten zoveel smullen als gewenst, eventueel extra consumeerde pastaboxen buiten de inbegrepen hoeveelheid per event worden nadien vereffend.

  • Liever geen all-in formule maar elke gast maximaal 1 volwaardige portie aanbieden?
    Contacteer ons en wij realiseren een formule op maat gemaakt voor U.

Ik weet niet zeker of er plaats genoeg voorzien zal zijn voor de PastaFico foodtruck?

  • Onze foodtruck is vrij makkelijk gelijk waar op te stellen, zowel binnen als buiten. De foodtruck moet enkel kunnen voorgereden worden tot op max. 5m van de plaats waar hij effectief komt te staan, kan altijd manueel nog wat verplaatst worden. Minimaal voorziene afmetingen om het plaatsen van de foodtruck zijn : L x B x H = 4m x 3m x 2,5m.

Ik heb geen stroomvoorziening aanwezig op mijn locatie of wat als de stroom uitvalt tijdens serveren?

  • Wij zijn steeds voorzien van een aggregaat of een brandstof gestuurd machine die energie opwekt. Indien dit gebruikt moet worden hanteren wij een extra servicekost van €95,00 excl. BTW, indien er stroomcomplicaties plaatsvinden in onze eigen foodtruck rekenen wij deze servicekost uiteraard voor onszelf.

Wat als onze foodtruck niet op privé terrein kan stationeren?

  • Indien onze diensten niet volledig op privéterrein kunnen plaatsvinden, zorgt de organisator zelf voor de nodige aanvragen/vergunningen bij de stad of gemeente voor het stationeren van een foodtruck.
    Eventuele boetes bij overtreding of nalatigheid zijn ten koste van de organisator, alsook staat deze zelf in voor het afruimen en verwijderen van het afval. 

Welke porties mag ik verwachten?

  • Onze pasta gerechten worden geserveerd in een gepersonliseerde trendy pastabox,
    dit rijkelijk gevuld met een inhoudscapaciteit van 760ml ! Dit is voor een gemiddeld persoon zeker voldoende.
    Indien er gekozen wordt voor de all-in formule kan er uiteraard telkens opnieuw besteld worden mocht dit niet het geval zijn.

Zijn er kinderporties beschikbaar?

  • Jazeker, daarvoor beschikken wij over een kinder variant met een inhoudscapaciteit van 460ml.
    Opnieuw rijkelijk gevuld met eigen samenstelling incl. kaastopping.
    Deze zijn beschikbaar aan slechts €5,50/portie excl. BTW toe te passen op extra geconsumeerde pastaboxen buiten de inbegrepen hoeveelheid.
  • Werkwijze als voorbeeld bij een Middelgroot event (80 inbegr. porties) :
    In totaal werden 100 porties geconsumeerd waarvan 15 kinderporties, hier zijn dus in totaal 20 niet inbegrepen porties geconsumeerd waarvan de eerste 15 extra gefactureerd worden aan het kindertarief van €5,50/portie, de overige 5 aan het volwassen tarief van €8,50/portie.
  • Kinderporties worden aangeraden voor kinderen onder de 10 jaar.

Hoe wordt het correct aantal geserveerde pastaboxen bijgehouden?

  • Op voorhand is de keuze van welk type event bekend, aldus ook het aantal inbegrepen pastaboxen. Dit aantal wordt op voorhand klaargezet, indien deze geconsumeerd zijn wordt er een nieuwe zak van 50 boxen geopend. Hier kan nadien perfect het verschil nageteld worden, zo weten wij steeds hoeveel extra maaltijden er geserveerd werden buiten de inbegrepen aantallen.
Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

  • 50% voorschot, voor of 7 dagen na de bevestiging van Uw event.
  • Uw gewenste datum staat max. 7 opeenvolgende dagen gereserveerd na een schriftelijk of mondeling akkoord.
  • Slotfactuur max. 14 dagen na aanvang van Uw event vereffenen.
  • Bij het betalen van het voorschot gaat U akkoord met de algemene annuleringsvoorwaarden.
    (Uw boeking staat effectief vast vanaf het voorschot voldaan is)

Kan er contant betaald worden?

  • Uiteraard kan er contant betaald worden weliswaar met dezelfde algemene betalingsvoorwaarden. Extra geconsumeerde pastaboxen kunnen na aanvang alsook onmiddellijk terplaatse contant betaald worden.

Ben ik mijn voorschot en/of eindtotaal kwijt wanneer ik alsnog wens te annuleren?

  • Kosteloos annuleren kan tot 30 dagen vóór de geplande datum, dan storten wij het volledig betaald bedrag terug.
  • Annulaties later dan 30 dagen vooraf hanteren wij een annulatiekost van €125,00 excl. BTW.
  • Annulaties later dan, of 14 dagen vooraf hanteren wij een annulatiekost van €250,00 excl. BTW.
  • Het eventueel verschil tussen kost en betaald bedrag wordt uiteraard terugbetaald.

Zijn er eventuele bijkomende kosten?

  • Extra geconsumeerde pastaboxen naargelang welk event dienen achteraf betaald te worden.
  • Net zoals Uw slotfactuur binnen een termijn van 14 dagen na geleverde prestaties.
  • Indien de betalingstermijn hiervan overschreden wordt komt er maandelijks 12,5% intresten bij het verschuldigde bedrag.



Nog niet gevonden wat U zocht?